Αυξάνεται καθημερινά ο αριθμός των θυμάτων από επιπλοκές της γρίπης Α και μέχρι χθες το απόγευμα το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ) είχε καταγράψει 42 ασθενείς οι οποίοι έχουν χάσει τη ζωή τους.
Την ίδια στιγμή, 35 άτομα νοσηλεύονται σε κρίσιμη κατάσταση σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) νοσοκομείων του ΕΣΥ της χώρας μας, ενώ, από τις αρχές του χρόνου, έχουν νοσηλευτεί σε ΜΕΘ 108 ασθενείς με γρίπη Α.