Live τώρα    
Στον ΟΑΣΘ αύριο το Δίκτυο Ανέργων
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Στον ΟΑΣΘ αύριο το Δίκτυο Ανέργων

Θεσσαλονίκη

Μία ακόμη παρέμβαση έξω από τα γραφεία του ΟΑΣΘ διοργανώνει αύριο, στις 12 το μεσημέρι, το Δίκτυο Ανέργων και Επισφαλώς Εργαζομένων για τη διαγραφή προστίμων που έχουν επιβληθεί σε άνεργους από τον ιδιωτικό οργανισμό. Να σημειωθεί ότι τον τελευταίο χρόνο οι παρεμβάσεις του Δικτύου είχαν ως αποτέλεσμα τη διαγραφή 150 προστίμων σε άνεργους, ενώ πρόσφατα ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ισχύει η δωρεάν μετακινήση για τους ανέργους της Θεσσαλονίκης. Η εξέλιξη αυτή χαρακτηρίζεται ως μια «νίκη» του Δικτύου και ακόμη μια απόδειξη ότι οι συλλογικοί αγώνες μπορούν να είναι νικηφόροι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0