Κομοτηνή
Οι χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στον Νομό Έβρου οδηγούν σε φαινόμενα παγετού στις πλημμυρισμένες περιοχές. Σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αντιπεριφερειάρχης Έβρου Δημήτρης Πέτροβιτς αναφέρθηκε και σε αυτό το πρόβλημα, αλλά ταυτόχρονα επισήμανε ότι οι αρχές παραμένουν σε ετοιμότητα: "Υπάρχει πρόσκαιρη βελτίωση του καιρού με την έννοια ότι δεν έχουμε βροχοπτώσεις, αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν οδηγεί τις αρμόδιες υπηρεσίες σε εφησυχασμό" είπε.
Από την άλλη, ο περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Γιώργος Παυλίδης επισημαίνει ότι υπάρχει υστέρηση υποδομών εδώ και δεκαετίες: "Ενώ τα ποτάμια σε άλλες χώρες είναι ευλογία, εδώ γίνονται κατάρα εξαιτίας του γεγονότος ότι δεν υπάρχουν οι υποδομές". Απ' ό,τι μαθαίνουμε, η κατάσταση στον Έβρο είναι σε ύφεση, αλλά τα μεγάλα ζητήματα που άνοιξε αυτή η πρωτοφανής πλημμύρα είναι ανοιχτά και χρειάζεται πολλή δουλειά για να διορθωθούν ελλείψεις δεκαετιών. Αυτό που προέχει, όπως μας λένε ειδικοί και κάτοικοι, είναι να δοθούν άμεσα ή τουλάχιστον όσο γίνεται πιο γρήγορα οι αποζημιώσεις. Όταν βέβαια αποτραβηχτούν τα νερά, θα υπάρχει και πλήρης εικόνα της καταστροφής των καλλιεργειών.
Σταμάτης Σακελλίων