Αμείωτη συνεχίζεται η κόντρα ανάμεσα στον απερχόμενο γ.γ. Διαφάνειας του υπουργείου Δικαιοσύνης Γιώργο Σούρλα και τον πρώην γ.γ. Εσόδων και νυν βουλευτή του Ποταμιού Χάρη Θεοχάρη, με αφορμή εγκύκλιο του δεύτερου με την οποία διαγράφηκαν πρόστιμα εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ από εταιρείες.
Αργά το βράδυ της Τρίτης ο Χ. Θεοχάρης με γραπτή δήλωσή του υποστήριξε την απόφασή του για διαγραφή των προστίμων ισχυριζόμενος ότι η επιβολή τους θα έκλεινε δύο μεγάλες επιχειρήσεις. Ο Γ. Σούρλας επανήλθε τονίζοντας: "Για πρώτη φορά ομολογεί, έστω και εμμέσως, ότι η εγκύκλιός του αφορούσε στη διαγραφή φόρων και προστίμων εκατομμυρίων ίσως και δισ. ευρώ, αφού ισχυρίζεται ότι αν εισπράττονταν, θα προκαλούσαν το κλείσιμο δύο διυλιστηρίων! Αμφισβητεί τους θεσμούς, το Ελληνικό Κοινοβούλιο, λέγοντας ότι οι τριγωνικές συναλλαγές είχαν οριστεί στον νόμο 3842/2010 με λάθος τρόπο! Και ήρθε, με εγκύκλιό του που δεν παράγει δίκαιο, να αμφισβητήσει το Νομοθετικό Σώμα που είχε προχωρήσει τότε σε ρυθμίσεις, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το αμαρτωλό καθεστώς των τριγωνικών συναλλαγών μέσω off shore εταιρειών!"
Σύμφωνα με τον Γ. Σούρλα, η άποψη του Χ. Θεοχάρη είναι ότι δεν πρέπει να εφαρμόζεται ένας νόμος όταν πλήττονται ορισμένα συμφέροντα, "δεν έδειξε όμως την ίδια ευαισθησία και ενδιαφέρον σε χιλιάδες άλλες περιπτώσεις επιχειρήσεων που έκλεισαν επί των ημερών του, επειδή δεν μπόρεσαν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις του Φορολογικού Νόμου".
Ο Γ. Σούρλας επίσης διατύπωσε συγκεκριμένα ερωτήματα:
"Είναι γεγονός ότι το Β' Τμήμα του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους απεφάνθη ομόφωνα, κατόπιν ερωτήματός σας, με την υπ' αρ. 50/2014 γνωμοδότησή του, ότι η εγκύκλιός σας ερχόταν σε αντίθεση με τις κείμενες διατάξεις;
Είναι γεγονός ότι η γνωμοδότηση αυτή εστάλη για θεώρηση και δεν τη θεωρήσατε;
Είναι γεγονός ότι στις 7.3.2014, με έγγραφό σας προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, ανακαλέσατε το έγγραφο ερώτημά σας επί του οποίου προκλήθηκε η παραπάνω γνωμοδότηση;
Πολλά άλλα ερωτήματα υπάρχουν, αλλά θα ήταν καλύτερο να διερευνηθούν από αρμόδιες Αρχές".