Live τώρα    
Αν. Ξανθός: Από θαύμα είναι όρθια τα νοσοκομεία του ΕΣΥ! / Σχέδιο έκτακτης ανάγκης για την Υγεία
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Αν. Ξανθός: Από θαύμα είναι όρθια τα νοσοκομεία του ΕΣΥ! / Σχέδιο έκτακτης ανάγκης για την Υγεία

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Για σχέδιο έκτακτης ανάγκης, με παρεμβάσεις σε τρία επίπεδα -άμεση ανακούφιση του ασθενή, κάλυψη του ανασφάλιστου, διασφάλιση της βιωσιμότητας των δημόσιων δομών Υγείας- έκανε μεταξύ άλλων χθες λόγο, για άλλη μία φορά, ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός, κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στον ραδιοφωνικό σταθμό "Στο Κόκκινο".

Συγκεκριμένα, ο Ανδρέας Ξανθός υπογράμμισε μεταξύ άλλων:

"Υπάρχει μια εικόνα πολύ μεγάλης αποδιοργάνωσης από τη μνημονιακή διαχείριση στο σύστημα Υγείας. Ο σχεδιασμός μας αυτή τη στιγμή είναι να δούμε τις διαδικασίες οριακών προσλήψεων που είχαν δρομολογηθεί και μέσω αυτών να δώσουμε μια προτεραιότητα στην κάλυψη όχι μόνο των σημερινών κρεβατιών ΜΕΘ, αλλά και ενεργοποίηση όλων των κρεβατιών που δεν λειτουργούν λόγω έλλειψης νοσηλευτικού προσωπικού. Ιεραρχούμε τώρα τις επείγουσες ανάγκες για να έχουμε αισθητή βελτίωση. Είναι θαύμα πώς κρατιούνται όρθια τα δημόσια νοσοκομεία, και τα κράτησε το ανθρώπινο δυναμικό και σε αυτούς θα στηριχθεί η προσπάθειά μας, όχι απλώς να επουλώσουμε τις πληγές, αλλά ταυτόχρονα να αναδιοργανώσουμε. Διότι πρέπει να κάνουμε παρεμβάσεις σε τρία επίπεδα: άμεση ανακούφιση του ασθενή, κάλυψη του ανασφάλιστου, διασφάλιση της επιβίωσης των δημόσιων δομών. Αυτό θέλει ένα σχέδιο έκτακτης ανάγκης. Θα πούμε περισσότερα στις προγραμματικές δηλώσεις".

Παν. Κουρουμπλής: Πολύ ακριβά τα αντικαρκινικά φάρμακα!

Την ίδια στιγμή, σε ένα μήνυμα με πολύ νόημα και συγκεκριμένους αποδέκτες, ένα μήνυμα το οποίο επισημαίνει με έμφαση το πρόβλημα το οποίο προκαλούν οι δυσθεώρητες τιμές των αντικαρκινικών φαρμάκων, προέβη χθες ο υπουργός Υγείας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων Παναγιώτης Κουρουμπλής, με αφορμή την χθεσινή Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου.

Συγκεκριμένα, το μήνυμα του Παναγιώτη Κουρουμπλή έχει ως εξής:

"Οι Έλληνες καρκινοπαθείς που αναγκάστηκαν να διακόψουν τη θεραπεία τους τα τελευταία χρόνια επειδή δεν μπορούσαν να αντεπεξέλθουν στο υπέρογκο κόστος της είναι μάρτυρες της κρίσης που βιώνουμε και μέτρο της ικανότητάς μας να την αντιμετωπίσουμε. Πέρα από την αναντίρρητη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και της πρόληψης, με τον εντοπισμό των κοινωνικών και περιβαλλοντικών παραγόντων στους οποίους οφείλεται η έξαρση της νόσου, η μάχη κατά του καρκίνου θα δοθεί στο επίπεδο της θεραπείας και της στήριξης των ασθενών. Εκεί, το υψηλό κόστος των αντικαρκινικών φαρμάκων, οι διεθνείς τιμές των οποίων έχουν διπλασιαστεί την τελευταία δεκαετία, παραμένει το μεγαλύτερο πρόβλημα. Η νέα κυβέρνηση θα αγωνιστεί μαζί με τους ασθενείς, τους συγγενείς τους, τους επαγγελματίες της υγείας αλλά και όλο τον ελληνικό λαό για το αυτονόητο: το θεμιτό ποσοστό της εταιρικής κερδοφορίας καθορίζεται από την πρώτιστη κοινωνική ανάγκη, που δεν είναι άλλη από τη διασφάλιση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0