Η οργάνωση Μηδενική Ανοχή με προκήρυξη που απέστειλε στα "Νέα" μέσω ταχυδρομείου ανέλαβε την ευθύνη για τα γκαζάκια την Πέμπτη 15 Ιανουαρίου με στόχο το γραφείο του Άδ. Γεωργιάδη. Με την προκήρυξη απειλούν: «Δεν πτοούμαστε εκατοστό. Βορίδη και Γεωργιάδη, θα έχουμε και άλλα ραντεβού...».