Επιστολή παραίτησης από το Δημοτικό Συμβούλιο απέστειλε χθες ο πρώην δήμαρχος Πειραιά Β. Μιχαλολιάκος, με αυξανόμενη τη φημολογία και το πολιτικό παρασκήνιο. Αν και ο Β. Μιχαλολιάκος παραμένει επικεφαλής της παράταξής του, πληροφορίες από την πλατεία Κοραή αναφέρουν ότι ο πρώην γαλάζιος δήμαρχος ετοιμάζει την επιστροφή του στην πολιτική σκηνή, στοχεύοντας να παίξει ρόλο στις εσωτερικές εξελίξεις της Νέας Δημοκρατίας μετά την εκλογική ήττα της Κυριακής.
"Θέλω να συντονίσω τη γενιά μου" δήλωσε ο Β. Μιχαλολιάκος, που είχε ήδη αφήσει ανοικτή την επιστροφή του στην κεντρική πολιτική σκηνή ήδη από τις δημοτικές εκλογές. Το τι μέλλει γενέσθαι θα το μάθουμε με συνέντευξη τύπου που αναμένεται να παραχωρήσει τις επόμενες ημέρες. Βέβαια, δεν απέκλεισε να επανέλθει στην Τοπική Αυτοδιοίκηση στο μέλλον.
Τη θέση του στο Δημοτικό Συμβούλιο καταλαμβάνει ο πρώην αναπληρωτής δήμαρχος Αναστάσιος Κάρλες, με ομόφωνη απόφαση των δημοτικών συμβούλων.