Live τώρα    
Ρέντινγκ: "Επικίνδυνο" το Εθνικό Μέτωπο, όπως η Αριστερά...
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ρέντινγκ: "Επικίνδυνο" το Εθνικό Μέτωπο, όπως η Αριστερά...

Με τη θεωρία των δύο άκρων επιχείρησε να ερμηνεύσει το αποτέλεσμα των ευρωκλογών η Λουξεμβούργια επίτροπος Β. Ρέντινγκ

Σε μια απαράδεκτη και ανήθικη εκστρατεία μαύρης προπαγάνδας από τον σκληρό πυρήνα της γραφειοκρατίας των Βρυξελλών, η αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Βίβιαν Ρέντινγκ επιχείρησε χθες να εξισώσει ιδεολογικά την Ακροδεξιά με την Αριστερά λέγοντας ότι είναι πολύ επικίνδυνο που συνυπάρχουν οι δύο αυτοί πολιτικοί χώροι στο Ευρωκοινοβούλιο.

Σε συνέντευξή της στο ελβετικό τηλεοπτικό δίκτυο RTS η Λουξεμβούργια Ρέντινγκ, που είναι επίσης επίτροπος για τη Δικαιοσύνη, τα Θεμελιώδη Δικαιώματα και την Υπηκοότητα, δήλωσε ότι θεωρεί το Εθνικό Μέτωπο της Λεπέν, που κέρδισε τις ευρωεκλογές στη Γαλλία, "απολύτως επικίνδυνο όπως είναι όλοι οι φασισμοί", συμπληρώνοντας αμέσως τη φράση της: "Υπάρχουν επίσης φασισμοί της Αριστεράς που θα βρίσκονται στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, κι αυτό είναι πολύ επικίνδυνο".

"Να γιατί το Κέντρο, το 75% των εκλεγμένων, θα πρέπει να ενωθεί όσο γίνεται περισσότερο και όσο γίνεται πιο ξεκάθαρα για να ωθήσει την Ευρώπη να προχωρήσει προς μια πολιτικά ισχυρή Ε.Ε." πρόσθεσε η Ρέντινγκ.

Σε ερώτηση που της έγινε για την εκλογική επιτυχία του Εθνικού Μετώπου στη Γαλλία και του ευρωσκεπτικιστικού Κόμματος της Ανεξαρτησίας (Ukip) στη Βρετανία, η Λουξεμβούργια αξιωματούχος απάντησε: "Αυτό κάνει κακό στην Ευρώπη, κάνει κακό σε μένα την ίδια, αλλά, όταν αναλύω τη θέση των εξτρεμιστών, οι εξτρεμιστές της Αριστεράς και της Δεξιάς αντιπροσωπεύουν μόνον το 25% του (Ευρωπαϊκού) Κοινοβουλίου, η μεγάλη πλειοψηφία είναι φιλοευρωπαϊκή, αυτή είναι που θα θεσπίσει τους νόμους και θα πάρει τις αποφάσεις"...

Η Ρέντινγκ είναι μέλος του Χριστιανικού Κοινωνικού Λαϊκού Κόμματος, το οποίο ανήκει στο Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα (ΕΛΚ), τη μεγαλύτερη παράταξη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Πιο προσεκτικός ο Σόιμπλε...

Την ίδια ώρα, αναφερόμενος και αυτός στο Εθνικό Μέτωπο, ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε δήλωσε ότι πρόκειται σαφώς για ένα "φασιστικό κόμμα".

Η γαλλική ψήφος της Κυριακής δεν ήταν "υπέρ ενός κόμματος της Δεξιάς, αλλά υπέρ ενός φασιστικού κόμματος" είπε ο Σόιμπλε στη διάρκεια συμποσίου για την Ευρώπη που διεξάγεται στο Βερολίνο. Και "για όλον τον κόσμο στην Ευρώπη, όχι μόνον για τους Γάλλους φίλους μας, αυτό συνιστά μια σκληρή επαναφορά στην πραγματικότητα" πρόσθεσε ο Σόιμπλε.

"Είναι ένα μήνυμα προς όλους μας στην Ευρώπη" σημείωσε, όπως και η τεράστια αποχή σε ορισμένες ανατολικοευρωπαϊκές χώρες, όπως η Σλοβακία (87%), "μια ντροπή", όπως τη χαρακτήρισε.

Όσον αφορά την περίπτωση της Γαλλίας, "θα μπορούσαμε πάντα να πούμε 'εμπιστευόμαστε την Γαλλία, είμαστε οι καλύτεροι φίλοι', αλλά αυτό θα είχε το αντίθετο αποτέλεσμα", συνέχισε ο Σόιμπλε. "Και βεβαίως (από την Κυριακή) είχα σωρεία συζητήσεων με συναδέλφους, φίλους στη Γαλλία για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε".

"Όταν διαβάζω ότι μόνον το 39% των Γάλλων θέλει να παραμείνει στην Ε.Ε. (...) το ποσοστό είναι αναμφιβόλως υψηλότερο στη Βρετανία", σημείωσε, προκαλώντας γέλια στην αίθουσα. "Η πεποίθησή μου είναι ότι οφείλουμε να φτιάξουμε μια καλύτερη Ευρώπη", κατέληξε ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0