Το μεγαλύτερο συνδικάτο της Γερμανίας, η Ver.di των εργαζόμενων στον δημόσιο τομέα, άσκησε δριμεία κριτική στην ελληνική κυβέρνηση για την απόπειρά της να εμποδίσει τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος στη Θεσσαλονίκη για την ιδιωτικοποίηση του νερού. «Είναι ντροπή για τη χώρα που γέννησε τη δημοκρατία, η κυβέρνηση να αρνείται να ακούσει τους πολίτες», τόνισε ο εκπρόσωπος της Ver.di, Έρχαρντ Οτ, και πρόσθεσε ότι «το νερό είναι ανθρώπινο δικαίωμα, είναι ιδιοκτησία των ανθρώπων. Έχουν κάθε δικαίωμα να πουν την άποψή τους για τα σχέδια πώλησης».
Να σημειωθεί ότι χθες παραβρέθηκε στη Θεσσαλονίκη αντιπροσωπεία της ομάδας «Το νερό είναι ανθρώπινο δικαίωμα», που στηρίζεται από τα ευρωπαϊκά συνδικάτα. «Ευχαριστούμε τους Θεσσαλονικείς για το θάρρος τους να συμμετάσχουν στο δημοψήφισμα, να δείξουν ότι το νερό δεν είναι εμπόρευμα», κατέληξε ο εκπρόσωπος των γερμανικών συνδικάτων.