Live τώρα    
Σερβία / Οι φοιτητές γράφουν ιστορία - Τέλος ο αποκλεισμός της δημόσιας τηλεόρασης 14 μέρες μετά
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Σερβία / Οι φοιτητές γράφουν ιστορία - Τέλος ο αποκλεισμός της δημόσιας τηλεόρασης 14 μέρες μετά

(EPA/ANDREJ CUKIC)

Μετά από δύο εβδομάδες ακατάβλητης παρουσίας και δυναμικού αγώνα, οι φοιτητές του Πανεπιστημίου του Βελιγραδίου πέτυχαν μια σημαντική νίκη: αποφάσισαν απόψε να διακόψουν αποκλεισμό του κτηρίου της δημόσιας τηλεόρασης (RTS), βλέποντας το βασικό τους αίτημα να γίνεται πραγματικότητα.

Η εκκίνηση των διαδικασιών για τη σύσταση της ανεξάρτητης Ρυθμιστικής Αρχής Ηλεκτρονικών Μέσων (REM) αποτελεί έναν πρώτο καρπό των επίμονων προσπαθειών τους.

Είχε προηγηθεί έκτακτη συνεδρίαση της κοινοβουλευτικής επιτροπής Πολιτισμού και Ενημέρωσης, όπου αποφασίστηκε ομόφωνα να προκηρυχθεί διαγωνισμός για την εκλογή των μελών της REM.

(EPA/ANDREJ CUKIC)

Η Αρχή που ελέγχει το έργο των ηλεκτρονικών Μέσων είχε διαλυθεί τον Νοέμβριο του 2024 και - όπως κατήγγειλαν οι φοιτητές - η κυβέρνηση προσπαθούσε με διάφορες παρατυπίες να εμποδίσει τη σύσταση της.

Ο αποκλεισμός του κτηρίου της δημόσιας τηλεόρασης ξεκίνησε το βράδυ της 14ης Απριλίου σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τον τρόπο που κάλυπτε τις φοιτητικές κινητοποιήσεις.

Οι φοιτητές υποστήριζαν ότι η δημοσιογραφική κάλυψη των κινητοποιήσεων δεν ήταν αντικειμενική και κατήγγειλαν ότι η δημόσια τηλεόραση χρησιμοποιούσε συχνά απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς για τη δράση των φοιτητών.

(EPA/ANDREJ CUKIC)

Κατά τη διάρκεια του αποκλεισμού, η δημόσια τηλεόραση διέκοψε την κανονική ροή του προγράμματος και έπαψε να μεταδίδει εκπομπές και δελτία ειδήσεων.

Μεγάλος αριθμός δημοσιογράφων και εργαζομένων στη δημόσια τηλεόραση υποστήριξαν το αίτημα των φοιτητών για αντικειμενική ενημέρωση.
 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0