Με τον προσφιλή του τρόπο, δηλαδή με ένα τουιτάρισμα, ο Έλον Μασκ προκάλεσε νέο θόρυβο στα social media, καθως ανακοίνωσε ότι βρήκε τον διάδοχό του στην ηγεσία του Twitter, χωρίς να τον κατονομάσει.
«Είμαι ενθουσιασμένος που ανακοινώνω ότι προσέλαβα νέο διευθύνοντα σύμβουλο για το Twitter. Θα ξεκινήσει σε περίπου 6 εβδομάδες. Ο δικός μου ρόλος θα μετεξελιχθεί στο να είμαι πρόεδρος και επικεφαλής του τμήματος τεχνολογίας, επιβλέποντας το προϊόν, το λογισμικό και και την λειτουργία των συστημάτων».
Excited to announce that I’ve hired a new CEO for X/Twitter. She will be starting in ~6 weeks!
— Elon Musk (@elonmusk) May 11, 2023
My role will transition to being exec chair & CTO, overseeing product, software & sysops.
Τα ΜΜΕ και τα social media ταχύτατα «κατέληξαν» στην γυναίκα στην οποία αναφέρεται ο Μασκ και την προσδιόρισαν στο πρόσωπο της Λίντα Γιακαρίνο, επί του παρόντος στέλεχος της NBCUniversal. Στο «παρασκήνιο» της προσέγγισης μεταξύ τους, περιγράφεται ότι η Γιακαρίνο είχε πάρει συνέντευξη από τον Μασκ στο πρόσφατο παρελθόν, προωθώντας την προσπάθειά του να αποκαταστήσει την ζημιά στα διαφημιστικά έσοδα μετά την δραματική «σκούπα» στο προσωπικό του Twitter. Παράλληλα, οι δύο τους κατά δήλωσή της μοιράζονται την ίδια «εργασιακή ηθική» των εξοντωτικών ωρών εργασίας.
Πίσω από αυτά, ωστόσο, η επιλογή του Μασκ -εφόσον επιβεβαιωθεί- φαίνεται να συνδέεται με την συνέχιση της εντυπωσιακής σε μέγεθος και απήχηση παρέμβασής του στον τρόπο με τον οποίο διεξάγεται η συζήτηση επί παντός επιστητού στα social media και στα MME. Πρόσφατα ο ίδιος αποκάλυψε ότι το Twitter θα μπορεί πλέον να παρέχει σε παραγωγούς περιεχομένου (δημοσιογράφους ή άλλους) την δυνατότητα να πωλούν μέσα από την πλατφόρμα τη δουλειά τους. Αμέσως μετά, έγινε γνωστό ότι ο γνωστός για τις ακραίες συντηρητικές απόψεις του δημοσιογράφος Τάκερ Κάρλσον μετά την αποπομπή του από το FoxNews ετοιμάζεται να παρουσιάσει την επόμενη δουλειά του μέσω του Twitter.
Η Γιακαρίνο φαίνεται να είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να συγκεντρώσει διαφήμιση στο νέο, επί πληρωμή περιεχόμενο του Twitter. Πέρασε μεγάλο μέρος της καριέρας της στις τηλεοπτικές δραστηριότητες της WarnerMedia πριν ενταχθεί στο NBCUniversal την περασμένη δεκαετία, όπου επιβλέπει τις πωλήσεις διαφημίσεων της Comcast σε όλο τον κόσμο, μεταξύ άλλων για το Peacock και το NBC.
Η πιο κρίσιμη εξειδίκευση της Γιακαρίνο είναι η βελτίωση της απόδοσης της διαφήμισης, καθοριστική για να μπορέσει το Twitter να επανέλθει σε υγιή μεγέθη. Όταν το αγόρασε ο Μασκ είχε πει ότι ήταν καταδικασμένο να χρεοκοπήσει χωρίς αποφασιστικές παρεμβάσεις. Μετά την «σφαγή» του μισού και πλέον προσωπικού του, αλλά και μία σειρά από άλλες παρεμβάσεις που το έφεραν σταθερά στο προσκήνιο της επικαιρότητας, είναι πλέον «σχεδόν ισοσκελισμένα» τα μεγέθη του, κατά τον ίδιο.