Σχεδόν 18 εκατομμύρια πολίτες της Αργεντινής έχουν λάβει ενισχυτικές δόσεις εμβολίων κατά της COVID-19, ανακοίνωσε χθες το υπουργείο Υγείας της χώρας της Λατινικής Αμερικής.
Επικαλούμενο το Δημόσιο Παρατηρητήριο Εμβολιασμού, που συγκεντρώνει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, το υπουργείο διευκρίνισε ότι 34.248.617 πολίτες (το 82% του πληθυσμού) έχουν εμβολιαστεί πλήρως, εκ των οποίων 17.795.932 έχουν λάβει ενισχυτικές δόσεις.
Ο απολογισμός των θυμάτων της πανδημίας του νέου κορωνοϊού στη χώρα έχει φθάσει τους 128.653 νεκρούς εξαιτίας επιπλοκών της COVID-19 επί συνόλου 9.083.673 κρουσμάτων του SARS-CoV-2, κατά τα πιο πρόσφατα δεδομένα του υπουργείου.