Live τώρα    
Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν / «Μαζί μπορούμε να νικήσουμε αυτόν τον ιό»
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν / «Μαζί μπορούμε να νικήσουμε αυτόν τον ιό»

Μήνυμα ελπίδας ότι «μαζί μπορούμε να νικήσουμε αυτόν τον ιό» έστειλε η πρόεδρος της Κομισιόν Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.

Ειδικότερα, ανέφερε: «Φέτος τα Χριστούγεννα είναι διαφορετικά. Αλλά σήμερα το μήνυμά μου είναι αυτό της ελπίδας: μαζί μπορούμε να νικήσουμε αυτόν τον ιό.

Σε μόλις δύο ημέρες, ξεκινά ο εμβολιασμός στην ΕΕ. Μόνο όταν εμβολιαστούν αρκετοί άνθρωποι, μπορούμε να ξεκινήσουμε να παίρνουμε πίσω τις κανονικές ζωές μας. Μέχρι τότε, να μείνετε ασφαλείς. Καλά Χριστούγεννα».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0