Live τώρα    
Σύνοδος Κορυφής / Σε καραντίνα και η Φινλανδή πρωθυπουργός λόγω κορωνοϊού
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Σύνοδος Κορυφής / Σε καραντίνα και η Φινλανδή πρωθυπουργός λόγω κορωνοϊού

ΣΑΝΑ ΜΑΡΙΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ
photo credits EUROPEAN UNION

Για προληπτικούς λόγους αποχώρησε από τη Σύνοδο Κορυφής και η Φινλανδή πρωθυπουργός Σάνα Μάριν, μετά την ενημέρωση ότι είχε έρθει σε επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα κορωνοϊόύ.

Όπως η ίδια έγραψε στο λογαριασμό της στο twitter « Έφυγα από τη σύνοδο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου ως προληπτικό μέτρο και ζήτησα από τον Σουηδό πρωθυπουργό Στέφαν Λόφβεν να με εκπροσωπήσει».

https://twitter.com/MarinSanna/status/1317028610105102336

Να σημειωθεί ότι χθες αποχώρησε και η Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν, καθώς εντοπίστηκε κρούσμα κορωνοϊού σε μέλος του γραφείου της.

Η πρόεδρος της Κομισιόν είναι η δεύτερη φορά που μπαίνει σε καραντίνα. Σε απομόνωση στη Βαρσοβία είναι και ο Πολωνός πρωθυπουργός.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0