Με βάση την έκθεση του ΟΟΣΑ, η Ελλάδα βρίσκεται στη χειρότερη θέση των χωρών της Ευρωζώνης και στη δεύτερη χειρότερη της Ε.Ε., αμέσως κάτω από τη Μεγάλη Βρετανία. Ανάμεσα στις 34 χώρες - μέλη του ΟΟΣΑ, η Ελλάδα βρίσκεται στην 7η χειρότερη. H χώρα μας παρουσιάζει τη χειρότερη πτώση εισοδημάτων στο εισοδηματικά κατώτερο 10% του πληθυσμού από όλες τις χώρες του ΟΟΣΑ. Τα νοικοκυριά στην Ελλάδα έχαναν κάθε χρόνο το 8% του καθαρού εισοδήματός τους τα χρόνια της κρίσης. Αν μάλιστα ληφθεί ως σημείο αφετηρίας το προ κρίσης όριο της φτώχειας στην Ελλάδα, τότε η φτώχεια έχει διπλασιαστεί, φτάνοντας στο 27%, όπως αναφέρει η έκθεση.