Σε μισθολογικές αυξήσεις 1% φέτος και 1,5% το 2016 συμφώνησαν οι επικεφαλής των βασικών εργατικών συνδικάτων και εργοδοτικών ενώσεων της Ισπανίας, έγινε γνωστό χθες από πηγές προσκείμενες στις συνομιλίες. Πρόκειται για την υψηλότερη μισθολογική αύξηση που δίνεται από την αρχή της οικονομικής κρίσης, το 2008.
Οι μισθοί των περισσοτέρων εργαζομένων στην Ισπανία πάγωσαν ή μειώθηκαν κατά τη διάρκεια της εξαετούς ύφεσης που βίωσε η χώρα. Ωστόσο, επικαλούμενα την πρόσφατη οικονομική ανάκαμψη τα συνδικάτα πίεσαν και τελικά πέτυχαν την αύξηση μισθών για δεύτερη συνεχή χρονιά καθώς πέρσι οι μισθοί αυξήθηκαν κατά 0,6%. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η αύξηση θα επισημοποιηθεί τις επόμενες ημέρες στο πλαίσιο ευρύτερου συμβιβασμού που μένει ακόμα να βρεθεί για τη νέα συλλογική σύμβαση εργασίας.