Απεργιακό μέτωπο προκαλούν οι αποφάσεις της κυπριακής κυβέρνησης να προχωρήσει σε ιδιωτικοποιήσεις δημόσιων επιχειρήσεων, στο πλαίσιο των συμφωνιών της με την τρόικα, που ακολούθησαν τη "διάσωση" της κυπριακής οικονομίας το 2013. Χθες, οι εργαζόμενοι στην Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου, την δημόσια επιχείρηση ηλεκτρισμού του νησιού, πραγματοποίησαν στάση εργασίας διαμαρτυρόμενοι για την προσπάθεια αποκρατικοποίησης της εταιρείας και προειδοποίησαν ότι θα κλιμακώσουν τον αγώνα τους προχωρόντας σε επ' αόριστον απεργία.
Τα σωματεία των εργαζομένων ζητούν τερματισμό του διαγωνισμού που έχει προκηρυχθεί από τον έφορο αποκρατικοποιήσεων με στόχο το "σπάσιμο" της ΑΗΚ σε επιμέρους εταιρείες και την ιδιωτικοποίησή της, τα αποτελέσματα της οποίας θα είναι -όπως αναφέρουν- καταστροφικά. Οι εργαζόμενοι κατηγορούν το υπουργείο Ενέργειας ότι χειρίζεται την κατάσταση με επιπολαιότητα και ανευθυνότητα και ζητούν να σταματήσει αμέσως η διαδικασία πρόσληψης συμβούλων οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν τη μελέτη για ιδιωτικοποίηση του οργανισμού.