Κανέναν ασθενή με τον ιό Έμπολα δεν διαθέτει πλέον η Λιβερία στα νοσοκομεία της, μετά την ανάρρωση χθες της τελευταίας ασθενούς που νοσηλευόταν στη Μονρόβια, σύμφωνα με τον υφυπουργό Υγείας της χώρας.
Η Μπεατρίς Γιορντόλντο πήρε εξιτήριο από το κέντρο θεραπείας όπου νοσηλευόταν σε προάστιο της πρωτεύουσας και ο υφυπουργός Υγείας Τόλμπερτ Νιένσουα δήλωσε ότι ήταν «το τελευταίο επιβεβαιωμένο κρούσμα του ιού Έμπολα σε όλη τη χώρα».