Live τώρα    
Γερμανία: Ψηφίστηκε νόμος για τον κατώτατο μισθό
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Γερμανία: Ψηφίστηκε νόμος για τον κατώτατο μισθό

Με συντριπτική πλειοψηφία, η Μπούντεσταγκ, η Κάτω Βουλή του γερμανικού κοινοβουλίου ενέκρινε χθες τον νόμο που θεσπίζει για πρώτη φορά στη Γερμανία την καθιέρωση κατώτατου ωρομισθίου 8,50 ευρώ για όλους τους εργαζόμενους. Υπενθυμίζεται πως το μέτρο ήταν μια από τις σημαντικότερες μεταρρυθμίσεις που ζήτησαν και πήραν από την Άνγκελα Μέρκελ οι κυβερνητικοί εταίροι της, οι Σοσιαλδημοκράτες του SPD.

Από τους 601 παρόντες βουλευτές, 535 ψήφισαν υπέρ, 5 κατά και 61 απείχαν. Η μεταρρύθμιση πρέπει τώρα να εγκριθεί από την Άνω Βουλή, την Μπούντεσρατ, για να γίνει νόμος του κράτους και να αρχίσει να ισχύει από το 2015.

Την ίδια ώρα στις ΗΠΑ, ο βιομηχανικός δείκτης Dow Jones του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης έσπαγε για πρώτη φορά στην ιστορία του το όριο των 7.000 μονάδων, μετά την ανακοίνωση ότι το ποσοστό ανεργίας τον Ιούνιο έπεσε στο 6,1%, στο χαμηλότερο επίπεδό του την τελευταία εξαετία. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ομοσπονδιακού Γραφείου Εργασίας, στη διάρκεια του Ιουνίου προστέθηκαν άλλες 288.000 θέσεις εργασίας στην αμερικανική οικονομία. Οι περισσότερες από αυτές αφορούν τις επιχειρήσεις (67.000) και τον τομέα του λιανικού εμπορίου (40.000).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0