Την πρώτη της ήττα στα φιλικά παιχνίδια προετοιμασίας για το Μουντομπάσκετ γνώρισε η Εθνική Ελλάδας μπάσκετ.
Η «επίσημη αγαπημένη» ηττήθηκε από τη Σερβία με 71-64 στο ΟΑΚΑ στην πρεμιέρα του τουρνουά Ακρόπολις, με τη γαλανόλευκη να είναι εξαιρετική στην άμυνα, αλλά να μην έχει την ευστοχία στην επίθεση που είχε στα δύο παιχνίδια με τη Σλοβενία.
Επόμενο ραντεβού μεθαύριο (10/8, 19.45) για την Εθνική Ελλάδας μπάσκετ απέναντι στην Ιταλία, ενώ αύριο (9/8, 19.45) θα διεξαχθεί ο αγώνας Σερβία-Ιταλία.