Δεν βγήκε «λευκός καπνός» μετά την συνάντηση του Κώστα Σλούκα με τους κ. Παναγιώτη και Γιώργο Αγγελόπουλο, καθώς μετά από τέσσερις ώρες που διήρκησε η συνάντηση, δεν έχει ξεκαθαρίσει εάν ο Έλληνας γκαρντ του Ολυμπιακού, θα παραμείνει.
Επισημαίνεται ότι στη συνάντηση με τους προέδρους του Ολυμπιακού στην ομάδα μπάσκετ, ο Σλούκας βρέθηκε, μαζί με τον ατζέντη του Παναγιώτη Καπάζογλου.
Ο άσος του Ολυμπιακού δήλωσε μετά την συνάντηση ότι «έγινε μία πολλή εποικοδομητική συζήτηση των δύο πλευρών. Υπάρχει αμοιβαία εκτίμηση. Δεν έχει τελειώσει τίποτα. Θα καθίσουμε ξανά στο τραπέζι. Προφανώς θα ενημερωθείτε για το νέο ραντεβού».