Ο Ολυμπιακός δεν συνάντησε κανένα πρόβλημα ενάντια στον Άρη, στην προημιτελική φάση των πλέι οφ της Basket League.
Πιο συγκεκριμένα, οι «ερυθρόλευκοι» επικράτησαν με 97-73 και ήδη έχουν το «βλέμμα» τους στραμμένο στο παιχνίδι με τη Φενερμπαχτσέ, για τα πλέιο οφ της Euroleague.
Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι πρώτος σκόρερ του Ολυμπιακού ήταν ο Σάσα Βεζένκοφ με 23 πόντους και ακολούθησαν οι Γιαννούλης Λαρεντζάκης με 17, Ταρίκ Μπλακ με 11 και ο Κώστας Σλούκας με 10 πόντους.
Από την μεριά του Άρη ξεχώρισε επιθετικά ο Τζέι Ντι Νότε με 15 πόντους και ο Βασίλης Καββαδάς με 14 πόντους.