«Προσωπικά έκανα το καλύτερο για τον εαυτό μου και την οικογένειά μου για να μείνουμε προστατευμένοι». Με τα λόγια αυτά εξήγησε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο την απόφασή του να κάνει το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού.
«Ναι, εμβολιάστηκα» δήλωσε μιλώντας στους δημοσιογράφους κατά την media day των Μιλγουόκι Μπακς.
«Δεν μπορείς ποτέ να υποχρεώσεις κάποιον να κάνει κάτι που δεν θέλει» σημείωσε. «Εγώ τα έβαλα κάτω και αυτή ήταν η καλύτερη απόφαση για να μείνω προστατευμένος» ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Ποιος ξέρει πώς αυτό το εμβόλιο μπορεί να σε επηρεάσει στη διαδρομή, δεν ξέρω, δεν είμαι γιατρός» είπε ακόμη. «Αυτό που ξέρω τώρα είναι ότι μπορεί να προσφέρει ασφάλεια στην οικογένειά μου, τα υπόλοιπα δεν με απασχολούν» κατέληξε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο.