Από τις 15 Ιουλίου τόσο στα ανοιχτά όσο και στα κλειστά γήπεδα αποκλείονται όσοι δεν έχουν εμβολιαστεί και τα γήπεδα τόσο τα ανοιχτά όσο και τα κλειστά θα ανοίξουν τις πύλες τους μόνο για όσους είναι πλήρως εμβολιασμένοι και για όσους έχουν νοσήσει.
Η πληρότητα θα φτάνει το 85% ενώ είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας για όλους. Όσον αφορά τους ανηλίκους, θα μπορούν να μπαίνουν σε ανοιχτά και κλειστά γήπεδα με την επίδειξη αρνητικού self test.