Ο υφυπουργός Αθλητισμού δεν ήταν φυσικά παρών στη χθεσινή διαδικτυακή συνέντευξη - απολογισμό της διοίκησης του ΣΕΓΑΣ, αλλά τα πεπραγμένα του Λευτέρη Αυγενάκη στο διάστημα διακυβέρνησης από τη Νέα Δημοκρατία μονοπώλησαν το ενδιαφέρον.
«Να ζητήσει συγγνώμη ο κύριος Αυγενάκης που, όταν το Μητρώο δεν είχε ακόμη εγγράψει τα σωματεία, κατηγορούσε τις ομοσπονδίες και τον ΣΕΓΑΣ πως δεν λειτουργούσαν σωστά. Το ότι έχουν φτάσει κοντά στα 300 σωματεία του ΣΕΓΑΣ να έχουν εγγραφεί στο Μητρώο δείχνει ότι τα σωματεία του στίβου όχι μόνο είναι δραστήρια, αλλά και νοικοκυρεμένα» είπε ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Κώστας Παναγόπουλος, που, όσον αφορά την οικονομική ενίσχυση των σωματείων λόγω της πανδημίας, επισήμανε:
«Καλώς δόθηκε το ποσό των 2.500 ευρώ στα σωματεία, αλλά θυμίζω ότι ήταν για να καλύψει τις απώλειες του πρώτου κύματος της πανδημίας. Αυτή τη στιγμή έχουμε δεύτερο κύμα κι η Πολιτεία θα πρέπει να δώσει νέο ποσό στα σωματεία, αλλά και στις ομοσπονδίες, που έχουν πληγεί ανάλογα. Βρισκόμαστε στον Φεβρουάριο και όχι μόνο δεν έχουμε πάρει την πρώτη δόση της τακτικής επιχορήγησης για το 2021, που είναι ολυμπιακή χρονιά, αλλά δεν έχουν καν ανακοινωθεί οι επιχορηγήσεις των ομοσπονδιών, που ελπίζουμε φέτος να είναι αυξημένες, μετά τις περσινές περικοπές εν μέσω πανδημίας».
«Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, η ίδια η Πολιτεία απαξιώνει με πολιτικά κίνητρα όχι μόνο τη δουλειά που κάνουμε εμείς αλλά και εθελοντές. Δεν είναι δυνατόν να αφήσουμε να δυσφημιστεί το δυναμικό του αθλητισμού» είπε ο γ.γ. του ΣΕΓΑΣ Βασίλης Σεβαστής, που, με αφορμή σχετική ερώτηση για τις υποδομές, υποστήριξε πως μετά τη «δόλια» -όπως τη χαρακτήρισε- υφαρπαγή του σταδίου Καραϊσκάκη από τον στίβο, η κατάσταση είναι χειρότερη κι από την περίοδο της Χούντας!
Μάλιστα κατηγόρησε την κυβέρνηση Σημίτη, που δεν κράτησε τον λόγο της να δημιουργήσει «ισάξιες και καλύτερες» από το στάδιο Καραϊσκάκη εγκαταστάσεις, όπως είχε υποσχεθεί, για τις ανάγκες του στίβου στο Λεκανοπέδιο. Επίσης παρατήρησε ότι αθλητικές υποδομές γίνονται συνήθως στην εκλογική περιφέρεια των υφυπουργών Αθλητισμού (σ.σ.: προφανώς δεν εννοούσε τους Κοντονή και Βασιλειάδη) ή σε δήμους που ο δήμαρχος πρόσκειται ιδεολογικά στο κυβερνών κόμμα.