Η Εθνική μας ομάδα των γυναικών, αν και ήταν πολύ πιο ποιοτική ομάδα από τη Βουλγαρία, νίκησε δύσκολα με 73-66 για την προκριματική φάση του «Ευρωμπάσκετ 2021» στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Η ελληνική ομάδα προηγήθηκε 29-18 στο 15’, αλλά έπαθε επιθετικό «μπλακ άουτ» για 5’ και η Βουλγαρία μείωσε 29-26, για να λήξει το ημίχρονο 32-26 με τρεις βολές της Σταμολάμπρου σε «νεκρό» χρόνο.
Η Βουλγαρία ανέβασε κι άλλο την απόδοσή της και "πέρασε" 48-52 στις αρχές του τελευταίου δεκαλέπτου, αλλά ένα τρίποντο της Χριστινάκη άλλαξε και πάλι την ψυχολογία του αγώνα. Με καλάθι της Φασούλα η Ελλάδα ξέφυγε 69-62 3’ και 15’’ από το τέλος, η Βουλγαρία μείωσε 69-66 στο 38’, αλλά οι Ελληνίδες είχαν την ψυχραιμία να πάρουν μια αγχωτική, αλλά πολύτιμη νίκη, που τις κρατά «ζωντανές» στην υπόθεση πρόκριση.
Κορυφαία της ελληνικής ομάδας η Μαριέλα Φασούλα και σημαντικότερη αιτία για να γίνει το ματς… ντέρμπι η πολύ αγχωμένη αρχηγός Άρτεμις Σπανού (3/12 σουτ, 6 λάθη).
Τα δεκάλεπτα: 21-12, 32-16, 48-48, 73-66
ΕΛΛΑΔΑ (Μασλαρινός): Σταμολάμπρου 13 (2), Νικολοπούλου 15 (1), Σπανού 6, Χριστινάκη 11 (1), Φασούλα 21, Μποσγανά 5, Αλεξανδρή 2, Βιντζιλαίου, Πατεράκη, Δίελα.
Στο άλλο ματς του ομίλου Σλοβένια – Ισλανδία 94-58.
Η βαθμολογία (νίκες – ήττες): Σλοβενία 3-0, Ελλάδα 2-1, Βουλγαρία 1-2, Ισλανδία 0-3.