Στο πέμπτο και τελευταίο παιχνίδι του ΟΑΚΑ το ερχόμενο Σάββατο θα κριθεί η δεύτερη ομάδα που θα προκριθεί στους τελικούς της Μπάσκετ Λιγκ, καθώς ο Άρης νίκησε (56-50) για δεύτερη διαδοχική φορά τον Παναθηναϊκό και ισοφάρισε τη σειρά σε 2-2. Να σημειωθεί ότι οι "πράσινοι", που πάνε σε πέμπτο παιχνίδι στους ημιτελικούς για πρώτη φορά έπειτα από 11 χρόνια, παρατάχθηκαν χωρίς τους "νυχτοπερπατητές" Γκιστ, Χέινς και Φελντέιν, ενώ έπαιξε ο Καλάθης, που όμως ήταν τραγικά άστοχος (1/11 σουτ!).
Το παιχνίδι ήταν πολύ κακό ποιοτικά, με τον Άρη κακό για 19' στο α' ημίχρονο και τον Παναθηναϊκό "απαράδεκτο" στο τρίτο δεκάλεπτο. Οι γηπεδούχοι είχαν 1/15 τρίποντα μέχρι πετύχουν δεύτερο τρίποντο στο φινάλε του ημιχρόνου και να μειώσουν στους 10π. (19-29). Στη συνέχεια είχαν 4/5 τρίποντα και έκαναν επί μέρους σκορ 19-5 στην τρίτη περίοδο και ξέφυγαν 45-39 στο 35'.
Σ' αυτό το σημείο ο Παναθηναϊκός με πρωταγωνιστή του Ουίλιαμς έκανε ένα σερί 0-9, προηγήθηκε 45-48, αλλά χωρίς ανάλογη συνέχεια. Ακολούθησε ένα σερί 6-0 του Άρη (51-48 στα 1' 53'' από τη λήξη), με τον Παναθηναϊκό να μην μπορεί να αντιδράσει στο τελευταίο δίλεπτο (56-50 τελικό). Οι δύο ομάδες είχαν συνολικά 82 άστοχα σουτ (22/64 ο Άρης και 17/57 ο Παναθηναϊκός)!
Τα δεκάλεπτα: 8-12, 19-29, 38-34, 56-50
ΑΡΗΣ: Ουάιτ 10 (14ριμπ.), Ουότερς 12 (2), Μούρτος 7 (1), Σίμτσακ 2, Μακ Νιλ 16 (3), Πελεκάνος, Τσούπκοβιτς, Φλιώνης 6 (2), Κοέν 3.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ: Χαραλαμπόπουλος 2, Διαμαντίδης 9 (3), Καλάθης 3, Γουίλιαμς 19 (2), Χάντερ (11ριμπ.), Μποχωρίδης, Φώτσης 8 (2), Ραντούλιτσα 8, Παππάς 1.