Την τρίτη της νίκη στην προκριματική φάση του Ευρωμπάσκετ 2017 πέτυχε η Εθνική μας ομάδα γυναικών, που συνέτριψε χθες 68-38 εκτός έδρας την Ελβετία.
Η Εθνική μας ομάδα έδειξε από την αρχή τις προθέσεις της και δεν επέτρεψε για 8' στις γηπεδούχες να πετύχουν καλάθι εντός παιδιάς (3-13). Η ελληνική ομάδα ήταν πολύ καλή στην άμυνα και στο 15' προηγήθηκε 9-30, με εύκολα καλάθια στο ανοιχτό γήπεδο και με πρώτη σκορ την Καλτσίδου (10π. σ' αυτό το σημείο). Με δύο τρίποντα μείωσε σε 17-30 η Ελβετία, για να "απαντήσει" η Μάλτση (17-33). Στη συνέχεια η διαφορά πήγε στους 23π. (26-49 στο 29'), στους 28π. στο 32' (31-59) και στους 30π. στη λήξη του αγώνα (38-68).
Δεκάλεπτα: 6-17, 21-37, 28-50, 38-68
ΕΛΛΑΔΑ: Σταυρίδου, Νικολοπούλου 4, Χατζηνικόλαου 5, Χαλιβέρα, Μάλτση 7 (2), Παπαμιχαήλ 4, Λύμουρα 4, Σωτηρίου 1, Κοσμά 14 (1), Σπανού 6, Σπυριδοπούλου 5 (1), Καλτσίδου 16 (1).
* Στον άλλο αγώνα του έβδομου προκριματικού ομίλου η Ρωσία νίκησε 76-50 εκτός έδρας τη Βουλγαρία. Η βαθμολογία: Ρωσία 8, Ελλάδα 7, Βουλγαρία 5, Ελβετία 4.