Ο πρόεδρος της ΕΟΚ, Γιώργος Βασιλακόπουλος, με δηλώσεις του στο "Yellow Radio" της Θεσσαλονίκης επεσήμανε τον κίνδυνο αποβολής του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού από το πρωτάθλημα μπάσκετ λόγω της συμμετοχής τους στην Ευρωλίγκα:
"Τα σωματεία που μετέχουν σε διεθνείς διοργανώσεις, βάσει νόμου, θα πρέπει να έχουν την άδεια της οικείας αθλητικής ομοσπονδίας και επίσης της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού. Τι θα γίνει αν μας πει η FIBA ότι, σε περίπτωση που τα σωματεία της χώρας συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα αυτό, το οποίο εμείς δεν αναγνωρίζουμε, δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής στα εθνικά πρωταθλήματα; Δεν θα πρέπει να τα αποβάλουμε; Αν δεν το κάνουμε, μπορούν να μας πουν ότι θα μας αποβάλλουν τις εθνικές ομάδες. Αν το απαιτήσει η διεθνής ομοσπονδία, πολύ φοβάμαι ότι τελικά θα υπάρξει ακραία αντίδραση. Δεν είμαι υπέρ αυτών των λύσεων, πρέπει να επικρατήσει ψυχραιμία".