Live τώρα    
"ΣΤΗΜΕΝΑ" ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ / Επανέλαβε την κατάθεσή του ο Νίκος Γεωργέας
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

"ΣΤΗΜΕΝΑ" ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ / Επανέλαβε την κατάθεσή του ο Νίκος Γεωργέας

Ό,τι είπε στον ανακριτή διαφθοράς, που ασχολείται με την "εγκληματική οργάνωση", τα ίδια επανέλαβε χθες ενώπιον της Επιτροπής Εφέσεων της ΕΠΟ για την υπόθεση του αγώνα Ολυμπιακού - Βέροιας 3-0 το 2013, ο τότε παίκτης της Βέροιας και σήμερα της ΑΕΚ Νίκος Γεωργέας:

"Στα αποδυτήρια ήταν μόνο ο προπονητής και μας έδινε οδηγίες, μας λέει 'πάμε να βγούμε έξω' μπαίνει ο Λαναρής και μας λέει 'θέλω να σας πω κάτι'. Μας έβαλε μέσα ξανά. Να σας πω ότι το ματς πρέπει να έρθει 3-0 μας είπε ο πρόεδρος, το άκουσαν και οι 11 παίκτες σίγουρα. 'Όποιος δεν θέλει μπορεί να βγει αλλαγή'. Ο προπονητής δεν ήταν μέσα. Ήταν έξω, και πήγα και είπα 'εγώ σε αυτό το ματς δεν παίζω'. 'Έχουμε ματς άλλη αγωνιστική, θα σε βγάλω'".

"Εγώ πιστεύω ότι το κανόνισαν και οι δύο ομάδες το ματς. Και πιστεύω ότι το κανόνισαν οι πρόεδροι" είπε ακόμη ο Νίκος Γεωργέας, που απάντησε στο αν ήταν ενήμερος για την κατάθεσή του ο "ισχυρός άνδρας" της ΑΕΚ Δημήτρης Μελισσανίδης: "Δεν το είχα συζητήσει το θέμα με τον Μελισσανίδη. Με κάλεσε ο ανακριτής και μου είπε ότι αναφέρθηκε σε μένα ο Καλαϊτζίδης. Μετά την κατάθεσή μου μίλησα μόνο με τον δικηγόρο της ομάδας. Ποτέ με τον Μελισσανίδη. Ούτε μου είπε ο ανακριτής ότι έχει καταθέσει ο Μελισσανίδης. Δεν το ήξερα. Τον Μελισσανίδη δεν τον βλέπω καθόλου. Ο πρόεδρος της ομάδας είναι. Μόνο στο γήπεδο μας βλέπει. Στην προπόνηση μόνο μια φορά ήρθε. Ο ανακριτής μού είπε 'να σας διαβάσω τι έχει πει ο Καλαϊτζίδης'. Και του είπα 'δεν χρειάζεται να μου διαβάσετε τίποτα. Θα σας πω εγώ τι έγινε απ' ευθείας'".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0