Δύο πρωταθλήματα μέσα σε τρεις μέρες πανηγύρισε ο Ολυμπιακός στο πόλο. Χθες η ανδρική ομάδα νίκησε με 10-6 τον Παναθηναϊκό στο "Πέτρος Καπαγέρωφ" και με 3-0 νίκες πανηγύρισε έναν ακόμη τίτλο.
Πρωταθλήτριες αναδείχθηκαν και οι κοπέλες του Ολυμπιακού, μόνο που το ματς που τους έδωσε τον τίτλο δεν... τελείωσε! Η Βουλιαγμένη, που είχε ισοφαρίσει 2-2 τη σειρά των τελικών, αποχώρησε το Σάββατο από το κολυμβητήριο του Πειραιά, ενώ ο Ολυμπιακός προηγείτο 10-4, στα 3' πριν από τη λήξη, καταγγέλλοντας τις υβριστικές επιθέσεις (και όχι μόνο) που δέχτηκαν οι παίκτριές της από "ανεγκέφαλους", που βρίσκονταν ακριβώς πίσω από τον πάγκο τους! Μάλιστα έγιναν και επεισόδια μεταξύ "οπαδών" του Ολυμπιακού και των ΜΑΤ μετά τη λήξη του αγώνα...