Ο Παναθηναϊκός κάνοντας ένα εκπληκτικό πρώτο δεκάλεπτο (12-33) νίκησε 65-83 τον ΠΑΟΚ στην Πυλαία και έγινε η πρώτη ομάδα που πήρε το "εισιτήριο" για τους τελικούς της Μπάσκετ Λιγκ. Λίγη ώρα νωρίτερα, ο Ολυμπιακός, χωρίς τον Βασίλη Σπανούλη, έχανε με 84-74 από τον Άρη στο "Αλεξάνδρειο".
Οι "πράσινοι" ήταν καταιγιστικοί από τα 6,75μ. (8/13) στο α' ημίχρονο (33-50) και δεν απειλήθηκαν ουσιαστικά στην επανάληψη (Μαυροκεφαλίδης 21, Νέλσον 19). Ο Άρης μείωσε σε 2-1 τη σειρά και μάλιστα με άδειες κερκίδες. Κορυφαίος παίκτης των "κιτρίνων" ήταν ο Αλέξανδρος Βεζένκοφ, που πέτυχε 28 πόντους. Οι φιναλίστ της Ευρωλίγκα ήταν πολύ άστοχοι στα τρίποντα (6/34, 18%).