Το Σάββατο 30 Μαΐου πραγματοποιήθηκε στο ΣΕΦ η Πανελλαδική Συνέλευση του Τμήματος Αθλητισμού και Φυσικής Αγωγής του ΣΥΡΙΖΑ. Στη διαδικασία συμμετείχαν 150 μέλη του ΣΥΡΙΖΑ απ' όλη την Ελλάδα. Μεταξύ αυτών, στελέχη από όλο το φάσμα της ενασχόλησης με τον αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή, όπως αθλητές, ολυμπιονίκες και ολυμπιονίκες με αναπηρία, προπονητές, διαιτητές, στελέχη συλλόγων και ομοσπονδιών, νομικοί, επιστήμονες της Κοινωνιολογίας του αθλητισμού, εργαζόμενοι σε στάδια, εκπρόσωποι φορέων κ.ά.
Παρευρέθηκαν και χαιρέτισαν εκ μέρους της κυβέρνησης ο γγΑ και επί χρόνια συντονιστής του Τμήματος Τζούλιος Συναδινός και εκ μέρους της Κ.Ο. οι βουλευτές Γιώργος Πάντζας (συντονιστής της ΕΠΕΚΕ Αθλητισμού), Ελένη Αυλωνίτου και Πέτρος Κωνσταντινέας. Από τη διαβούλευση αναδείχθηκε η προσήλωση στις αρχές και τις προτεραιότητες του προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ για τον αθλητισμό και η διάθεση για ισχυροποίηση του πανελλαδικού οργανωτικού δικτύου του Τμήματος. Εκλέχθηκε η νέα γραμματεία του Τμήματος, ενώ παράλληλα αναδείχθηκε με ανοιχτή ψηφοφορία ο Τάσος Πανταζίδης ως νέος συντονιστής.