Το μέλος της Κεντρικής Επιτροπής Διαιτησίας της ΕΠΟ Χριστόφορος Ζωγράφος, που φέρεται σε ηχογραφημένα στιγμιότυπα με μιλάει με τα χειρότερα λόγια για τον Παναθηναϊκό και όχι μόνο, χθες υπέβαλε την παραίτησή του, την ώρα που η ΕΠΟ παραμένει εντελώς αδιάφορη! Στη γραπτή δήλωσή του αναφέρει:
"Σε σχέση με όσα συκοφαντικά μεταδόθηκαν από τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ και διάφορα ηλεκτρονικά μέσα, αναφορικά με τηλεφωνικές συνομιλίες μου, δηλώνω ότι δεν αποδέχομαι το περιεχόμενο των συνομιλιών αυτών, όπως μεταδόθηκαν αμφισβητώντας τη γνησιότητά τους. Όμως από ευθιξία και προκειμένου να προστατεύσω το κύρος της ΚΕΔ και της ΕΠΟ, θέτω την παραίτησή μου στην κρίση της. Δυστυχώς μετά την απόπειρα φυσικής μου εξόντωσης, ακολουθεί δεύτερη επίθεση με σκοπό τη φυσική και ηθική μου εξόντωση. Δηλώνω ρητά ότι επιφυλάσσομαι κάθε νομίμου δικαιώματός μου κατά των σκευωρών".