Live τώρα    
ΧΑΝΤΜΠΟΛ / Χάντμπολ: Κι άλλο "νταμπλ" ο ΠΑΟΚ!
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΧΑΝΤΜΠΟΛ / Χάντμπολ: Κι άλλο "νταμπλ" ο ΠΑΟΚ!

Μετά το "νταμπλ" του ΠΑΟΚ στο βόλεϊ ανδρών χθες είχαμε και δεύτερο "νταμπλ" από τον "δικέφαλο του Βορρά", αυτή τη φορά στο χάντμπολ ανδρών. Ο ΠΑΟΚ κατέκτησε και το πρωτάθλημα, καθώς επικράτησε με 43-40 (3-0 στα πέναλτι) στην Πυλαία του Διομήδη Άργους και κατέκτησε το πρώτο "νταμπλ" στην ιστορία του τμήματος και δεύτερο στην ιστορία του συλλόγου. Ο ΠΑΟΚ είχε νικήσει με 23-22 και στο πρώτο παιχνίδι στη Νέα Κίο.

Η νίκη-τίτλος του "δικέφαλου" ήρθε με πολύ δραματικό τρόπο. Αρχικά ισοφάρισε σε «νεκρό χρόνο» (29-29) και έστειλε το παιχνίδι στην πρώτη παράταση, όπου και πάλι ισοφάρισε (35-35) 1'' πριν από το τέλος. Στη δεύτερη παράταση ισοφάρισε και πάλι (40-40), αλλά στα 10'' από το οριστικό φινάλε. Στη διαδικασία των πέναλτι οι παίκτες του Διομήδη αστόχησαν και στα τρία πέναλτι που εκτέλεσαν!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0