Μετά το "νταμπλ" του ΠΑΟΚ στο βόλεϊ ανδρών χθες είχαμε και δεύτερο "νταμπλ" από τον "δικέφαλο του Βορρά", αυτή τη φορά στο χάντμπολ ανδρών. Ο ΠΑΟΚ κατέκτησε και το πρωτάθλημα, καθώς επικράτησε με 43-40 (3-0 στα πέναλτι) στην Πυλαία του Διομήδη Άργους και κατέκτησε το πρώτο "νταμπλ" στην ιστορία του τμήματος και δεύτερο στην ιστορία του συλλόγου. Ο ΠΑΟΚ είχε νικήσει με 23-22 και στο πρώτο παιχνίδι στη Νέα Κίο.
Η νίκη-τίτλος του "δικέφαλου" ήρθε με πολύ δραματικό τρόπο. Αρχικά ισοφάρισε σε «νεκρό χρόνο» (29-29) και έστειλε το παιχνίδι στην πρώτη παράταση, όπου και πάλι ισοφάρισε (35-35) 1'' πριν από το τέλος. Στη δεύτερη παράταση ισοφάρισε και πάλι (40-40), αλλά στα 10'' από το οριστικό φινάλε. Στη διαδικασία των πέναλτι οι παίκτες του Διομήδη αστόχησαν και στα τρία πέναλτι που εκτέλεσαν!