Live τώρα    
ΜΠΑΣΚΕΤ ΛΙΓΚ - ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ / Μπάσκετ Λιγκ: Το ντέρμπι έγινε "περίπατος"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΜΠΑΣΚΕΤ ΛΙΓΚ - ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ / Μπάσκετ Λιγκ: Το ντέρμπι έγινε "περίπατος"

Με τον Δημήτρη Διαμαντίδη να μένει και τα 40' στον πάγκο, ο Παναθηναϊκός νίκησε στο άδειο ΟΑΚΑ πιο δύσκολα απ' ό,τι δείχνει το τελικό σκορ (83-58) τον ΠΑΟΚ και πέτυχε την πρώτη από τις τρεις νίκες που χρειάζεται για να προκριθεί στους τελικούς.

Ο ΠΑΟΚ, με κορυφαίο τον Μαργαρίτη, (18π.) πάλεψε μέχρι και το τρίτο δεκάλεπτο (45-45 στο 27'). Ο Παναθηναϊκός προηγήθηκε στο 30' 55-49 και έκανε επιμέρους σκορ 20-2 (75-51) στην τελευταία περίοδο, μετατρέποντας σε "περίπατο" το ντέρμπι. Η διαφορά έφτασε και στους 27π. (80-53), για να τελειώσει 83-58 (ημίχρονο 38-35). Καλύτερη απόδοση από τον Παναθηναϊκό είχε ο Μαυροκεφαλίδης (16π., 7ρ. και 5 ασίστ), ενώ καθοριστική ήταν η προσφορά του Φώτση (12π.) στο "ξέσπασμα" της ομάδας του.

* Σήμερα (6.30 μ.μ.) ο Ολυμπιακός αντιμετωπίζει τον Άρη στο ΣΕΦ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0