Έπειτα από δύο χρόνια περιπλάνησης στα γήπεδα της Γ' Εθνικής και της Φούτμπολ Λιγκ, η ΑΕΚ επέστρεψε και... μαθηματικά στη Σούπερ Λιγκ. Η "'Ενωση" ήθελε απλά την ισοπαλία κόντρα στον Ηρακλή χθες στο ΟΑΚΑ, αλλά το έκανε με νίκη (1-0), με σουτ του Ανάκογλου στο 59'. Ο Ηρακλής έχασε ευκαιρίες να προηγηθεί στο α' ημίχρονο και να ισοφαρίσει στα τελευταία λεπτά, αλλά και ΑΕΚ θα μπορούσε να κάνει το 2-0.
Στο ΕΑΚ Βόλου ο Απόλλων Σμύρνης έφυγε νικητής με 1-0 επί του τοπικού Ολυμπιακού, με σκόρερ τον Αγκούλο στο 45'. Με γκολ του Πίντο (38') η Λάρισα επικράτησε 1-0 της Παναχαϊκής στο Αλκαζάρ, σε ένα ματς χωρίς -ουσιαστικά- βαθμολογική σημασία (απομένουν τρεις αγώνες και η Λάρισα έχει 10 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο Ηρακλή).
Η βαθμολογία: ΑΕΚ 25, Ηρακλής 19, Απόλλων 10, Λάρισα 9, Ολυμπιακός Βόλου 4, Παναχαϊκή 3.