Χθες στο Ολύμπικο η Ρόμα νίκησε 2-1 τη Λάτσιο στο τοπικό ντέρμπι και κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο Καμπιονάτο και τη συμμετοχή της στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ, σε μια αναμέτρηση που στιγματίστηκε από... μαχαιρώματα και φασιστικά "σόου"! Όπως μετέδωσαν ιταλικά ΜΜΕ, δύο οπαδοί των "τζιαλορόσι", ηλικίας 31 και 38 χρόνων, μαχαιρώθηκαν στην κοιλιακή χώρα στη διάρκεια επίθεσης που δέχτηκαν κοντά στο γήπεδο από οπαδούς των «λατσιάλι». Οι δύο τραυματίες μεταφέρθηκαν αμέσως στο νοσοκομείο δίχως, ευτυχώς, να κινδυνεύει η ζωή τους.
Ακόμη, όπως αναφέρει το "gazzeta.it", περίπου 50 οπαδοί της Βίσλα Κρακοβίας, γνωστοί για τις ακροδεξιές και φασιστικές τους πεποιθήσεις, φιλοξενήθηκαν στο Ολίμπικο στο πέταλο των "σκληροπυρηνικών" οπαδών της Λάτσιο, με τους οποίους έχουν "αδελφοποιηθεί". Πριν τον αγώνα «παρέλασαν» στους δρόμους της Ρώμης πίσω από ένα μεγάλο πανό, φωνάζοντας συνθήματα εις βάρος των «τζιαλορόσι» και χαιρετώντας πολλές φορές φασιστικά!