"Ορεξάτος" παρουσιάστηκε ο Ολυμπιακός τέσσερις μέρες μετά το φάιναλ φορ της Μαδρίτης. Οι «ερυθρόλευκοι» έκαναν "περίπατο" χθες στο ΣΕΦ κόντρα στον Κόροιβο Αμαλιάδας επικρατώντας με 91-52 και χρειάζονται μία ακόμα νίκη για να προκριθούν στην τετράδα. Το επόμενο ματς θα διεξαχθεί αύριο στην Αμαλιάδα. Τα δεκάλεπτα: 20-14, 44-27, 74-44, 91-52
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: Πέτγουεϊ 2, Χάντερ 11, Ντάνστον 7, Σπανούλης 10 (2), Ντάρντεν, Παπαπέτρου Ι. 9 (1), Λαφαγιέτ 2 (9ασ.), Λοτζέσκι 12 (1), Πρίντεζης 8, Αγραβάνης 14 (2), Μάντζαρης 11 (1), Κατσίβελης 5 (1).
ΚΟΡΟΙΒΟΣ: Μάτζετ 3, Γιαννακίδης, Αγγελόπουλος 3, Παπαπέτρου Γ. 3 (1), Μπάουερς 10, Βασίλιεβιτς 2, Κανονίδης 8, Φιλιππάκος, Κιρκ 13 (1), Ρούμπιο 5, Φουρνόντα, Γαλιώτος 5.