Live τώρα    
ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ / Και η ΟΥΕΦΑ "ψήφισε" το νομοσχέδιο!
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ / Και η ΟΥΕΦΑ "ψήφισε" το νομοσχέδιο!

Ειλικρινές ήταν το χαμόγελο του Τζιάνι Ινφαντίνο στη συνάντησή του με τον Σταύρο Κοντονή...

Μπορεί οι... Κασσάνδρες να απειλούσαν με αποκλεισμό της Ελλάδας από τις διεθνείς ποδοσφαιρικές διοργανώσεις μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου για την πάταξη της βίας και της διαφθοράς, αλλά η πραγματικότητα αποδεικνύεται εντελώς διαφορετική και δικαιώνει απόλυτα τον υφυπουργό Αθλητισμού Στάυρο Κοντονή και κατ' επέκταση την πολιτική της κυβέρνησης.

Η ευρωπαϊκή ποδοσφαιρική συνομοσπονδία (ΟΥΕΦΑ) έστειλε χθες επιστολή, την οποία υπογράφει ο γενικός της γραμματέας Τζιάνι Ινφαντίνο, που όχι μόνο δεν φέρνει καμία αντίρρηση στο νομοσχέδιο, αλλά δηλώνει έτοιμη "με σεβασμό να βοηθήσει σε οποιαδήποτε περαιτέρω αναθεώρηση της ελληνικής αθλητικής νομοθεσίας"!

Αναλυτικά η επιστολή:

"Κύριε Κοντονή

Σας γνωστοποιούμε ότι λάβαμε την επιστολή, με ημερομηνία 12 Μαΐου 2015, με την οποία μας ενημερώνετε ότι το νομοσχέδιο 'Επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις' έχει εγκριθεί από την ελληνική Βουλή.

Παρακαλούμε να γνωρίζετε ότι η ΟΥΕΦΑ είναι έτοιμη με σεβασμό να βοηθήσει σε οποιαδήποτε περαιτέρω αναθεώρηση της ελληνικής αθλητικής νομοθεσίας. Όμως, θα θέλαμε μετ' επιτάσεως να προτείνουμε ένας εκπρόσωπος της ΦΙΦΑ και ένας της ΕΠΟ επίσης να προσκληθούν να παρακολουθήσουν κάθε σχετική συνάντηση. Υποθέτοντας ότι αυτό είναι αποδεκτό από εσάς, θα είμαστε ευτυχείς να καθορίσουμε ένα μέλος του νομικού μας τμήματος για να εργαστεί μαζί σας πάνω στο θέμα".

Κοντονής: "Ευχαριστώ την ΟΥΕΦΑ για τη συνεργασία..."

Ο υπουργός Αθλητισμού Σταύρος Κοντονής, μετά τις χθεσινές εξελίξεις, έκανε την παρακάτω δήλωση:

"Στο πλαίσιο της προσπάθειας που έχουμε αναλάβει για την εξυγίανση του ελληνικού αθλητισμού, και ειδικά σε ό,τι αφορά το ποδόσφαιρο, είναι γνωστό ότι εξαρχής επιλέξαμε να έχουμε έναν ειλικρινή διάλογο με τις διεθνείς ομοσπονδίες και ιδίως με την ΟΥΕΦΑ, τόσο με απευθείας συναντήσεις όσο και με τακτική μεταξύ μας αλληλογραφία.

Στο πλαίσιο αυτού του διαλόγου, μετά την πρόσφατη υπερψήφιση του αθλητικού νομοσχεδίου, είχα αποστείλει στην ΟΥΕΦΑ και την από 12.5.2015 επιστολή μου, με την οποία αφενός την ενημέρωνα για την ψήφιση του νόμου από τη Βουλή των Ελλήνων και, αφετέρου, της απηύθυνα πρόσκληση για συμμετοχή εκπροσώπου της στις συζητήσεις που πρόκειται να γίνουν ενόψει του νέου αθλητικού νομοσχεδίου.

Σήμερα το μεσημέρι λάβαμε απαντητική επιστολή της ΟΥΕΦΑ, η οποία κοινοποιείται τόσο στη ΦΙΦA όσο και στην ΕΠΟ. Στην επιστολή αυτή, αντίθετα με τα κάθε είδους ευφάνταστα σενάρια και προβλέψεις που κυκλοφορούσαν στα ΜΜΕ από την επομένη της ψήφισης του νομοσχεδίου μέχρι σήμερα, όχι μόνο ουδεμία επιφύλαξη, αντίθεση, τελεσίγραφο, προειδοποίηση κ.λπ. δεν διαλαμβάνεται, αλλά, αντίθετα, διατυπώνεται με ευγένεια και καθαρότητα η βούληση της ΟΥΕΦΑ να συμβάλει, και μάλιστα με εκπρόσωπό της, όπως ακριβώς της ζητήσαμε, στη διαδικασία εκπόνησης του νέου αθλητικού νόμου, εκφράζοντας ταυτόχρονα μόνο την επιθυμία της να προσκαλούνται στις σχετικές συναντήσεις και εκπρόσωποι της ΦΙΦΑ και της ΕΠΟ, κάτι που ασφαλώς πρόκειται να συμβεί.

Κατόπιν της σημερινής αυτής εξέλιξης, παρότι, όπως είναι αυτονόητο, θα υπάρξει απευθείας σχετική επικοινωνία μου με την ΟΥΕΦΑ, θέλω να την ευχαριστήσω και δημοσίως για τη συνεχιζόμενη ιδιαίτερα εποικοδομητική στάση της και ιδιαίτερα τον πρόεδρό της και τον γενικό γραμματέα της, αλλά και όσα στελέχη συνεργάστηκαν μαζί μας σε εποικοδομητικό πνεύμα.

Θέλω επίσης να δηλώσω προς κάθε κατεύθυνση ότι, και με τη δική μας σταθερή βούληση, η γόνιμη αυτή συνεργασία, που πρώτη φορά εγκαινιάσαμε θα συνεχιστεί, πάντα ειλικρινά και καλόπιστα, όσο κι αν αυτό ξενίζει ή ενοχλεί πολλούς, οι οποίοι έφτασαν μάλιστα στο σημείο να αμφισβητούν την αλήθεια των λόγων μας ή ακόμη και την ίδια την ύπαρξη αυτής της συνεργασίας και των συμφωνιών και συναινέσεων που στο πλαίσιό της επιτεύχθηκαν. Αποδείχθηκε πλέον ότι ο 'μπαμπούλας', που εδώ και χρόνια χρησιμοποιήθηκε για να μη γίνουν αυτά που σύσσωμος ο υγιώς σκεπτόμενος αθλητικός κόσμος ξέρει ότι πρέπει να γίνουν στη χώρα μας, δεν υπάρχει. Εκεί που έδειχναν ότι υπάρχει 'μπαμπούλας' βρήκαμε μόνο κοινή βούληση να πάμε μπροστά. Αυτοί που τον επινόησαν έχουν κάθε λόγο να ανησυχούν".

Με δεδομένο ότι ο κ. Ινφαντίνο εκπροσωπούσε και τη ΦΙΦΑ στις συναντήσεις που είχε στην Ελλάδα με τον Σταύρο Κοντονή και τους εκπροσώπους των κομμάτων, πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι και από την παγκόσμια συνομοσπονδία ποδοσφαίρου δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα για την αποδοχή του νομοσχεδίου. Ο μόνος "θεσμός" του ποδοσφαίρου που δεν έχει ακόμη εκφραστεί, και μάλιστα όλα δείχνουν ότι βρίσκεται "απέναντι", είναι η ΕΠΟ, που η θέση της έχει γίνει πλέον ακόμη πιο δύσκολη μετά τη χθεσινή επιστολή...

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0