Live τώρα    
ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Ξεχρέωσε την εφορία
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Ξεχρέωσε την εφορία

Ο Ιβάν Σαββίδης πήγε χθες στη ΦΑΕΕ Θεσσαλονίκης και έκλεισε οριστικά το θέμα των χρεών της ΠΑΕ ΠΑΟΚ προς το Δημόσιο καταθέτοντας περισσότερα από 10 εκατομμύρια ευρώ. Αμέσως μετά ο μεγαλομέτοχος του "δικεφάλου" δήλωσε:

"Μόλις τώρα δώσαμε στην εφορία τα έγγραφα που βεβαιώνουν την πληρωμή. Έχουμε πληρώσει και πλέον βάλαμε τέλος στα χρέη. Από σήμερα ο ΠΑΟΚ είναι καθαρός. Θέλω να συγχαρώ όλους εμάς και να πω σε όσους πίστευαν, αλλά και τους δύσπιστους, ότι ο ΠΑΟΚ είναι απόλυτα σωστός και προς την εφορία και προς τους δανειστές του. Έχουμε απελευθερώσει τον εαυτό μας από αυτό το βάρος. Τώρα με προσοχή και περισυλλογή θα κάνουμε βήμα - βήμα την αλλαγή συστήματος του ΠΑΟΚ, θα παρουσιάσουμε τη νέα στρατηγική και θα προχωρήσουμε μπροστά".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0