Live τώρα    
ΜΠΑΣΚΕΤ / Οκτάμηνος αποκλεισμός στον Γκιστ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΜΠΑΣΚΕΤ / Οκτάμηνος αποκλεισμός στον Γκιστ

Ο αθλητικός δικαστής του ΕΣΑΚΕ επέβαλε τιμωρία απαγόρευσης συμμετοχής σε κάθε είδους αθλητική δραστηριότητα για οκτώ μήνες στον Τζέιμς Γκιστ, που βρέθηκε "θετικός" σε χρήση ινδικής κάνναβης.

Η ποινή του Αμερικανού πάουερ φόργουορντ του Παναθηναϊκού ισχύει από την ημερομηνία λήψης του πρώτου δείγματος στις 5 Απριλίου, κάτι που σημαίνει ότι ο Γκιστ θα μπορεί να παίξει ξανά σε επίσημο αγώνα στις αρχές Δεκεμβρίου του 2015. Επιπλέον στον Γκιστ επιβλήθηκε και πρόστιμο ύψους 1.000 ευρώ.

* Χθες ο Παναθηναϊκός ανακοίνωσε την "επίτευξη συμφωνίας" με τους Αμερικανούς Ρεϊμάρ Μόργκαν (2.03μ., 26χρ.) και Ντι Τζέι Κούπερ (1.83μ., 24χρ.), που έκαναν και την πρώτη τους προπόνηση στο ΟΑΚΑ.

"Είναι χαρακτηριστικό μου να πολεμάω μέσα στο γήπεδο. Μου ταιριάζει αυτό το στιλ και σκοπεύω να δώσω πολλές μάχες για τον Παναθηναϊκό" δήλωσε ο Μόργκαν, ενώ ο Κούπερ τόνισε: "Αισθάνομαι ευγνώμων που με επέλεξε ο Παναθηναϊκός, γι' αυτό και είμαι αποφασισμένος να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό ώστε να βοηθήσω την ομάδα να φτάσει στις νίκες που χρειάζεται και να πάρει τον τίτλο".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0