Συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο, που ήταν καθηγητής του στη Νομική Σχολή, είχε χθες ο υφυπουργός Αθλητισμού Σταύρος Κοντονής και στο περιθώριό της αποκάλυψε πως δεν υπάρχει κάποια απάντηση από ΟΥΕΦΑ και ΦΙΦΑ:
"Δεν έχουμε πάρει κάποια απάντηση. Θα έχουμε επικοινωνία μέσα την εβδομάδα και θα σας ενημερώσουμε. Όπως έχω τονίσει κατ' επανάληψη, η κυβέρνηση έκανε τις αναγκαίες παρεμβάσεις στο νομοσχέδιο, διότι θέλαμε να δείξουμε σε όλους του Έλληνες φιλάθλους ότι επιθυμούμε οι ελληνικές ομάδες και η Εθνική Ελλάδας να συνεχίσουν να αγωνίζονται στις διεθνείς διοργανώσεις. Σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάτι αρνητικό, ευθύνες θα έχουν άλλοι και όχι η κυβέρνηση. Σήμερα συζητήσαμε σχετικά με τη στελέχωση της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού. Θα έχουμε επικοινωνία με την ΕΠΟ, αλλά και συνεργασία για το καλό του ποδοσφαίρου. Θα το επιδιώξουμε".