Live τώρα    
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ / Πανιώνιος: Στη Γ' Εθνική, αν υποβιβαστεί...
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ / Πανιώνιος: Στη Γ' Εθνική, αν υποβιβαστεί...

Στη Γ' Εθνική θα υποβιβαστεί ο Πανιώνιος με απόφαση που έχουν πάρει οι διοικούντες την ΠΑΕ, σύμφωνα με τον Αντώνη Μανίκα, αν τελικά δεν καταφέρει να παραμείνει στη Σούπερ Λιγκ μετά την αναμέτρηση της τελευταίας αγωνιστικής με τον ΠΑΟΚ.

Ο γενικός αρχηγός του Πανιωνίου φιλοξενήθηκε στον «Αθλητικό Metropolis» και υπογράμμισε πως έχει ήδη αποφασιστεί από τη διοίκηση της ομάδας να αγωνιστεί την επόμενη σεζόν στη Γ' Εθνική και όχι στη Φούτμπολ Λιγκ, αν τελικά δεν κατάφερει να εξασφαλίσει την παραμονή της στη μεγάλη κατηγορία.

"Να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Η παραμονή θα παιχθεί ανάμεσα σε δύο ομάδες. Σε εμάς και τον Λεβαδειακό. Δεν πιστεύω ότι οι άλλοι υποψήφιοι για υποβιβασμό δεν θα τα καταφέρουν. Μιλάμε για το ελληνικό πρωτάθλημα" είπε ο Μανίκας και συμπλήρωσε: "Αν τελικά δεν τα καταφέρουμε και υποβιβαστούμε, τότε έχει ληφθεί μία απόφαση. Ο Πανιώνιος θα πάει στη Γ' Εθνική. Αυτό έχει ήδη αποφασιστεί..."

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0