Ο κορυφαίος παίκτης της περασμένης σεζόν στο πρωτάθλημα Φινλανδίας, ο 22χρονος μέσος Ρόμπιν Λοντ, της Ελσίνκι, αποτελεί το νέο μετεγγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού. Η απόκτηση του Ντολ θεωρείται "τελειωμένη", καθώς ήδη έχουν υπογραφεί τα σχετικά έγγραφα με την πρωταθλήτρια Φινλανδίας. Ο παίκτης θα έρθει στην Αθήνα την Τετάρτη 13 Μαΐου, προκειμένου να οριστικοποιηθεί και τυπικά η μετεγγραφή.
Ο Ρόμπιν Λοντ έχει γεννηθεί στις 17 Απριλίου 1993 και τις δύο τελευταίες σεζόν αποτελεί βασικό στέλεχος της πρωταθλήτριας Φινλανδίας. Τις περιόδους 2012-13 και 2013-14 είχε από 28 συμμετοχές με την Ελσίνκι στο πρωτάθλημα σημειώνοντας επτά κι έξι γκολ αντίστοιχα, ενώ στην περσινή σεζόν αναδείχθηκε πολυτιμότερος παίκτης στο πρωτάθλημα της χώρας του. Στην τρέχουσα περίοδο ο Λοντ έχει αγωνιστεί και στα πέντε παιχνίδια της Ελσίνκι, που προπορεύεται στο πρωτάθλημα της Φινλανδίας.