Στην προχθεσινή της συνεδρίαση η Ολομέλεια της ΕΟΕ αποφάσισε την καταβολή 831.000 ευρώ για την ολυμπιακή προετοιμασία αθλητών και αθλητριών 19 ομοσπονδιών. Το ποσό που εγκρίθηκε αποτελεί μέρος των χρημάτων που προορίζει η ΕΟΕ για την ελληνική εκπροσώπηση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2016. Το συνολικό ποσό φθάνει τα 1,7 εκατ. ευρώ και αφορά τις ομοσπονδίες που έχουν δηλώσει Προολυμπιακή ομάδα και οι αθλητές τους εξακολουθούν να διατηρούν ελπίδες εκπροσώπησης στο Ρίο.
Η διανομή του κονδυλίου γίνεται με βασικό κριτήριο τη συμμετοχή, ανά ομοσπονδία, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012 στο Λονδίνο. Έτσι αναμένεται να πάρουν: Στίβος 200.000, Υγρός στίβος 200.000, Άρση βαρών 10.000, Πινγκ πονγκ 20.000, Ιστιοπλοΐα 50.000, Γυμναστική 60.000, Κωπηλασία 100.000, Μπιτς Βόλεϊ 20.000, Τοξοβολία 10.000, Ποδηλασία 40.000, Ξιφασκία 10.000, Πάλη 20.000, Σκοποβολή 30.000, Τζούντο 20.000, Τάε Κβον Ντο 10.000, Κανόε 10.000, Τρίαθλο 7.000, Μοντέρνο Πένταθλο 7.000, Μπάντμιντον 7.000 ευρώ.
Από τις υπόλοιπες ομοσπονδίες, οι τέσσερις (ποδόσφαιρο, ράγκμπι, χόκεϊ και χάντμπολ) έχουν ήδη αποκλειστεί από τους προσεχείς Ολυμπιακούς Αγώνες, ενώ άλλα πέντε αθλήματα (πυγμαχία, ιππασία, τένις, γκολφ και μπάσκετ) δεν δήλωσαν προολυμπιακή ομάδα.