Το Σάββατο 23 Μαΐου, με ώρα έναρξης τις 8.30 μ.μ., θα πραγματοποιηθεί τελικά ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας στο ΟΑΚΑ μεταξύ του Ολυμπιακού και της Ξάνθης, ο οποίος αρχικά είχε οριστεί στις 17 Μαΐου.
Η ΕΠΟ έκανε δεκτό το αίτημα του ΟΤΕ TV, που δεν ήθελε να συμπέσει ο τελικός με το φάιναλ φορ της Ευρωλίγκα στη Μαδρίτη (στις 17 Μαΐου θα γίνει ο μικρός και ο μεγάλος τελικός), ενώ στην ανακοίνωσή της εξηγεί ότι δεν ήταν δυνατόν ο αγώνας να γίνει το Σάββατο 16 Μαΐου, με δεδομένο ότι στις 14 και 15 Μαΐου είναι προγραμματισμένοι οι Παγκόσμιοι Σχολικοί αγώνες στίβου και η Ξάνθη δεν θα μπορούσε να προπονηθεί στις 15 στο ΟΑΚΑ, όπως και είχε ζητήσει.