Αγκαλιά με το "νταμπλ" στο βόλεϊ ανδρών βρίσκεται η ομάδα του ΠΑΟΚ. Ο "δικέφαλος", κάνοντας την ανατροπή, νίκησε με 3-2 σετ μέσα στο «Μ. Μερκούρη» τον Ολυμπιακό, έκανε το 2-0 στη σειρά των τελικών για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και πλέον βρίσκεται μία νίκη μακριά από το πρώτο πρωτάθλημα βόλεϊ στην ιστορία του.
Οι Θεσσαλονικείς, αν και έχαναν με 2-1 σετ (20-25, 25-22, 25-17), ισοφάρισαν σε 2-2 (18-25) και ήταν απόλυτα κυρίαρχοι στο "τάι μπρέικ" (6-15). Αύριο Τετάρτη στην κατάμεστη Πυλαία θα γίνει το πρώτο "ματς μπολ" για την κατάκτηση του τίτλου.