Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανδρών και Γυναικών μονοπωλεί το ενδιαφέρον της ελληνικής ξιφασκίας αυτό το σαββατοκύριακο. Στη Δυτική Μακεδονία είναι όλα έτοιμα για να υποδεχτούν τους 130 αθλητές και αθλήτριες που θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό για να στεφθούν πρωταθλητές Ελλάδας στο Ξίφος Μονομαχίας. Η συμμετοχή είναι ιδιαίτερα μεγάλη και το επίπεδο των αγώνων θα είναι άκρως ανταγωνιστικό, καθώς οι καλύτεροι Έλληνες ξιφομάχοι θα βρεθούν στη Φλώρινα για να διεκδικήσουν τον τίτλο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος στο πιο μαζικό από τα τρία όπλα της ξιφασκίας.
Σήμερα στις 9.30 π.μ. θα ξεκινήσουν την προσπάθειά τους στα ατομικά οι άντρες και στις 2.30 μ.μ. οι γυναίκες. Τα ομαδικά θα διεξαχθούν αύριο Κυριακή. Στις 9.30 π.μ. είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσουν οι άντρες και στη 1.30 μ.μ. οι γυναίκες.