Νέο πρόβλημα στον Παναθηναϊκό με τον Μάρκους Μπεργκ. Ο Σουηδός επιθετικός ταλαιπωρήθηκε τις τελευταίες ημέρες από ίωση, που εξελίχθηκε σε λοίμωξη του αναπνευστικού με αποτέλεσμα να νοσηλεύεται από χθες το πρωί σε νοσοκομείο!
Ο Μπεργκ θα υποβληθεί σε μια σειρά εξετάσεων για να διαπιστωθεί το μέγεθος του προβλήματος, με την κατάστασή του να αξιολογείται καθημερινά. Ο οργανισμός του είναι αρκετά εξασθενημένος και εκτιμάται πως θα μείνει δύο εβδομάδες εκτός δράσης, ενώ στόχος είναι να προλάβει να είναι έτοιμος στα πλέι οφ.